IT pomoc

Eso-CRM

Inštalačka https EsoCRM verzia 1.5.19.10.2022

TeamViewer

TeamViewer - inštalačka aktuálnej verzie

Microsoft Office 365

Portal Office 365

Obrázok TG

Fortinet

FortiClient - online inštalačka aktuálnej verzie

EPSON - sw na premietanie cez LAN a WLAN

Windows 10 32/64-bit

EasyMP Network Projection - odkaz na stránku

Epson iProjection - android

 

Telekom

Presmerovanie hovorov

Ako si môžem presmerovať hovor?

Hovory si môžete presmerovať do odkazovej schránky, prípadne na akékoľvek iné
číslo v Slovenskej republike (pevné alebo mobilné).
Zvolené presmerovania hovorov si môžete nastaviť pomocou kódov:

Okamžité presmerovanie - všetky prichádzajúce hovory budú okamžite
presmerované na vami zvolené číslo.
Aktivácia        
** 21 * tel. č. # (odoslať ako hovor)        

Stav
* # 21 # (odoslať ako hovor)

Deaktivácia
# 21 # (odoslať ako hovor)

 

Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný - všetky prichádzajúce hovory budú presmerované
na vami zvolené číslo, pokiaľ máte vypnutý telefón, alebo ste mimo pokrytia signálom.
 

Aktivácia    Deaktivácia
 * 62 * tel. č. # (odoslať ako hovor)        

Stav
* # 62 # (odoslať ako hovor)

Deaktivácia
## 62 # (odoslať ako hovor)

Ak si nespomínate, ktoré z presmerovaní ste si nastavili, môžete ich všetky naraz
zrušiť príkazom # 002 # ktorý odošlete ako hovor a nastavenie zopakujete.

Všetky služby presmerovania, okrem okamžitého, môžete aktivovať súčasne na rôzne,
resp. rovnaké telefónne čísla. Po každej aktivácii služby presmerovania sa vám
zobrazí na vašom telefóne informácia potvrdzujúca aktiváciu. Služby presmerovania
hovorov nemôžete využiť, pokiaľ sú v rozpore s aktívnymi službami blokovania.
Napríklad, ak už je aktívna služba blokovania všetkých prichádzajúcich hovorov,
nie je možné využívať služby presmerovania. V prípade, že chcete presmerovať
prichádzajúci hovor do vašej odkazovej schránky, zvoľte číslo presmerovania 0903 333 666.
Presmerovanie nie je možné aktivovať na zahraničné telefónne číslo 

 

Signalizácia prichádzajúceho hovoru

Služba vám zabezpečí signalizáciu ďalšieho prichádzajúceho hovoru slabým zvonením v čase telefonovania. Podobne ako ostané spomenuté služby je možné aj túto ovládať cez menu vášho MT alebo konkrétnym príkazom.

Aktivácia

Stav

Deaktivácia

* 43 # (odoslať)

* # 43 # (odoslať)

# 43 # (odoslať)

Ak počujete slabé vyzváňanie, môžete si zvoliť ďalší postup takto: 

  • Stlačte 0 odoslať, ak si želáte zrušiť ďalší prichádzajúci hovor bez prerušenia existujúceho. 
  • Stlačte 1 odoslať, ak si želáte ukončiť existujúci a prijať druhý hovor. 
  • Stlačte 2 odoslať, ak si želáte prepojiť na nový hovor, ale zároveň chcete ostať v skrytom spojení s existujúcim volajúcim.

eso-eMotion

Strava WebClient